PresaSM Știri din Satu Mare

Top Menu

  • Contact

Main Menu

  • Acasă
  • Locale
  • Nationale
  • Anchete
  • Reportaje
  • Politica
  • Life
  • Editorial
  • Contact
  • Contact

logo

PresaSM Știri din Satu Mare

  • Acasă
  • Locale
  • Nationale
  • Anchete
  • Reportaje
  • Politica
  • Life
  • Editorial
  • Contact


LocaleTop News
Home›Locale›DEMERS PresaSM. Electrica explică cum se pot evita cozile la ghișeele din Satu Mare

DEMERS PresaSM. Electrica explică cum se pot evita cozile la ghișeele din Satu Mare

By PresaSM
iulie 26, 2024
3472
1

PresaSM a cerut un punct de vedere oficial din partea Electrica Furnizare referitor la problemele semnalate de către clienții din Satu Mare, potrivit cărora sunt nevoiți să aștepte cu orele în fața punctelor de lucru. Reprezentanții Electrica Furnizare explică cum s-ar putea evita cozile.

Redăm mai jos, integral, punctul de vedere al Electrica Furnizare:

”Electrica Furnizare le recomandă clienților din Satu Mare să își programeze în avans vizita la punctul de prezență din strada Corneliu Coposu nr.12 prin intermediul platformei E-programare, disponibilă la link-ul www.electricafurnizare.ro/e-programare. Astfel, aceștia pot evita timpii de așteptare și pot beneficia de consultanța solicitată la ora pentru care au realizat programarea.

Punctual, referitor la situația prezentată în articolul publicat de site-ul dumneavoastră cu privire la activitatea din cadrul punctului de relații cu clienții Electrica Furnizare din Satu Mare, facem precizarea că la momentul indicat în articol erau funcționale patru ghișee. Ne asigurăm clienții, și pe această cale, de toată deschiderea pentru soluționarea oricărei situații apărute în relația cu furnizorul.

Electrica Furnizare se adaptează noilor cerințe și obiceiuri de contact și plată ale clienților, investind constant în digitalizarea serviciilor oferite acestora, demers ce reflectă una dintre direcțiile strategice adoptate la nívelul companiei. Creșterea satisfacției clienților este o preocupare prioritară, motiv pentru care Electrica Furnizare pune la dispoziția acestora metode simple și rapide de contact și plată care pot fi accesate din confortul casei, respectiv:

Metode de contact:

Portalul și aplicația mobilă MyElectrica

Contul de client MyElectrica face posibilă gestionarea rela­ției cu Electrica Furnizare de la distanță, oferind utilizatorului acces la:

  • factura în format electronic
  • transmiterea indexului prin autocitire
  • plata online a facturilor
  • vizualizarea istoricului facturilor
  • vizualizarea graficului de consum
  • eviden­ța plăț­ilor la zi

Formular de contact online

Pentru obținerea de informații cu privire la contractul de furnizare, facturile emise, plățile efectuate, termenele de plată, metodele de facturare, tarifele ori echipamentele de măsurare a energiei electrice, Electrica Furnizare pune la dispoziția clienților săi formularul de contact online, care poate fi accesat la link-ul: https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/contactati-ne-in-scris/.

Chatbot Electrica Furnizare

Electrica Furnizare pune la dispoziția clienților săi un asistent virtual disponibil 24/7, menit să optimizeze timpii de răspuns la solicitări diverse, precum și să simplifice procedura de contactare a furnizorului. E-chat rezolvă din câteva click-uri solicitări în relație cu factura, indexul, oferta curentă de energie, contul MyElectrica și multe altele. Acesta poate fi găsit în orice secțiune a site-ului www.electricafurnizare.ro, dând click pe mesajul „Cum te putem ajuta?”.  

Linii telefonice dedicate

Atât linia dedicată comunicării indexului autocitit (0800 800 048, Telverde, apel gratuit, non-stop), cât și linia de Call center pentru informații comerciale (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) sunt disponibile pentru a contacta furnizorul.

Pentru informații referitoare la subiecte de interes, clienții au la dispoziție pagina „Asistență clienți”, ce poate fi accesată la link-ul https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/.

Metode de plată:

Compania pune la dispoziția clienților săi diverse modalități de plată online, care permit achitarea facturilor simplu și rapid: MyElectrica (portalul online și aplicația mobilă de plată a facturilor), Internet banking, debit direct (Banca Transilvania, Garanti Bank, ING Bank, CEC Bank, BCR, Raiffeisen Bank, BRD); aplicațiile Orange Money, mobilePay Wallet, 24Pay, Pago.

Clienții care preferă achitarea în continuare a facturilor la un punct fix au mai multe opțiuni: automatele de plată StartPay; stațiile OMV/Petrom; serviciul Westaco Express; centrele de plăți un-doi Mobile Distribution; punctele de plată PayPoint; ghișeele BCR, BRD, Garanti Bank, CreditCoop, CEC Bank; Smith&Smith; ATM-uri (Banca Transilvania, Garanti Bank, CEC Bank, BRD); automate bancare (BCR, BRD, Garanti Bank, Banca Transilvania, CEC Bank; terminalele Idea Bank.

Confirmare plată prin meniul Interactiv Call center

Clienții casnici ai companiei au la dispoziție o nouă funcționalitate de tip self-service: Confirmarea plății prin intermediul Call center (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal).Noul serviciu permite clienților să confirme plata facturilor direct din meniul interactiv Call center, fără a mai fi necesară interacțiunea cu operatorii sau transmiterea confirmării prin canelele online de contact. Este necesar însă ca un client să nu aibă mai mult de două facturi neachitate și să realizeze plata integral.









TagsElectricaelectricitate
Previous Article

3 metode de a prelungi viața ochelarilor ...

Next Article

FOTO. Un îngeraș (4 luni) din Satu ...


ARTICOLE SIMILARE

  • LocaleLife

    Întreruperi în alimentarea cu energie electrică la Satu Mare, în zona centrală

    iulie 27, 2020
    By PresaSM
  • Locale

    ATENȚIE. Mai multe localități rămân fără curent în județul Satu Mare

    septembrie 15, 2017
    By PresaSM
  • Locale

    Se ia curentul în municipiul Satu Mare. Care sunt străzile afectate

    noiembrie 26, 2018
    By PresaSM
  • Locale

    Mai multe localități din județ vor rămâne fără curent. Lista zonelor afectate

    martie 15, 2018
    By PresaSM
  • Locale

    Mii de sătmăreni vor rămâne astăzi fără curent. Zonele afectate

    martie 21, 2018
    By PresaSM
  • Locale

    ATENȚIE. Întreruperi de curent în tot județul Satu Mare. Lista completă

    martie 1, 2018
    By PresaSM

1 comment

  1. smnoname 28 iulie, 2024 at 17:58

    Degeaba se face sesizare online, ca ti se trimite un text standard si nu se rezolva nimic.

    La Call Center, astepti mult si bine.

    View Comment

Scrie un comentariu

Citește și:

  • LocaleTop News

    Fără permis, a furat un autobuz și a făcut accident în județul Satu Mare. Samuel a ajuns în fața judecătorilor

  • LocaleTop News

    FOTO/VIDEO. Nuntă în carantină, în județul vecin. Mascații au oprit tot, angajații protestează

  • Locale

    FOTO/VIDEO. Accident cu victimă în județul Satu Mare. Impact între două masini

Autoclass

Înscrieri UVVG

Service auto

servicii juridice

Soluția problemelor tale

restaurantul tău

servicii medicale

servicii electricieni

PresaSM pe Facebook

@presa_sm


© Copyright 2016-2022 PresaSM.ro. Toate drepturile rezervate.
Creat de ottoweb


PresaSM folosește fișiere cookie pentru a ne asigura că îți oferim cea mai bună experiență de navigare.ACCEPTMai multe informații