NEPI: 90 de brand-uri, peste o mie de locuri de parcare și pasarelă pietonală peste Someș

Pentru NEPI Rockcastle, Shopping City Satu Mare, cu o suprafață construită de aproape 40.000 de metri pătrați, va fi un proiect care va marca și o serie de inovații, aduse pentru prima dată în centrele din România. Un exemplu este conectarea terasei exterioare, printr-o pasarelă peste râul Someș, cu zona de promenadă și Centrul Vechi ale orașului, facilitând crearea unor spații exterioare de petrecere a timpului liber, cu vedere unică asupra orașului.

În completarea lucrărilor la construcția centrului comercial, NEPI își propune să realizeze și o serie de îmbunătățiri în infrastructură, prin construirea unui sens giratoriu, prin amenajarea a două străzi adiacente centrului comercial (strada Digului și strada Dunării), cât și printr-o contribuție la realizarea unei pasarele pietonale peste Someș, care va facilita tranziția între cele două părți ale orașului.

”Sătmărenii au așteptat multă vreme constructia unui mall în orașul nostru, dar așteptarea a meritat. Shopping City Satu Mare va fi un centru comercial regional, construit la cele mai înalte standarde”, a subliniat primarul municipiului Satu Mare, Kereskényi Gábor.

Dintre cele 90 de branduri ce urmează să fie deschise, unele vor fi prezente pentru prima oară în regiune, mixul de chiriași fiind croit special pentru a răspunde dorințelor și nevoilor sătmărenilor. Astfel, centrul comercial va cuprinde o ofertă completă, acoperind toate segmentele de interes: de la fashion, frumusețe, sport, tehnologie, home&deco, jucării și produse pentru copii, până la servicii pentru toate nevoile. Viitorul mall pune la dispoziției și peste 1.100 de locuri de parcare, dispuse pe două nivele.

Shopping City Satu Mare ar urma să se deschidă în 6 decembrie, conform dicuțiilor cu reprezentanții concernului, iar investiția este evaluată la aproximativ 40 milioane de euro.

Despre NEPI Rockcastle

NEPI Rockcastle este cel mai mare proprietar de centre comerciale din România și liderul investițiilor imobiliare comerciale din Europa Centrală și de Est.

Portofoliul companiei pe piața locală include printre altele și centrele comerciale: Mega Mall, Promenada, Shopping City Timișoara, City Park Mall of Constanța, Ploiești Shopping City, Brăila Mall, Galați Shopping City, Shopping City Târgu-Jiu, dar și clădirile de birouri Floreasca Business Park, The LakeView din București, City Business Centre din Timișoara și The Office din Cluj.

2 Comments on "NEPI: 90 de brand-uri, peste o mie de locuri de parcare și pasarelă pietonală peste Someș"

  1. Daniel Charchaci | august 2, 2018 at 13:12 |

    Buna ziua ! Stiti cumva daca vor veni si cei de la Cinema City , ca sa deschida un cinematograf in acest mall ?

    View Comment
  2. Dggf jrdd | august 4, 2018 at 10:40 |

    10 mii de alimentari. Zici ca nu avem de unde sa luam mancare. O sa fie karefour imens ca sa dea faliment alimentarile de cartie. Mai exact , odata cu deschiderea mall-urilor sansele tale sa ai un magazin de haine sau alimentar se diminueaza cu pana la 99%

    View Comment

Tu ce părere ai?

Adresa de mail nu va fi publicată. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, alte jigniri sau injurii se vor sancționa cu cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta. Site-ul Presasm.ro nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea revine integral autorului comentariului.




Mai multe despre NEPI
FOTOGALERIE. OFICIAL! Mall-ul NEPI se deschide în 6 decembrie!

Închide