Sătmăreni nemulțumiți: meniu la zece lei sau la 13 lei?! Ofertă neclară

Știți la cât se vinde un meniu de zece lei la un hypermarket de pe Drumul Careiului, în municipiul Satu Mare?! La 13 lei! De acest lucru s-au convins doi sătmăreni, cărora li s-a făcut poftă de o ceafă de porc și niște cartofi pai.

Așa că s-au dus în parcarea unui hypermarket și au comandat un ”meniu ceafă”, care cuprindea o ceafă, cartofi pai și o chiflă, iar pe afiș era la zece lei. Doar că, surpriză… Cei doi au plătit 13 lei, fiindcă cartofii pai au fost taxați separat, cu câte trei lei porția.

Când au întrebat-o pe vânzătoare cum se poate așa ceva, aceasta le-a spus sec să meargă la ”Informații clienți”.

O persoană care a lucrat în domeniu a precizat că: ”Meniul de ceafă, dacă măriți poza, o să vedeți că nu sunt cartofii prăjiți incluși, și pe afiș se specifică că poza este cu titlul de prezentare”.

3 Comments on "Sătmăreni nemulțumiți: meniu la zece lei sau la 13 lei?! Ofertă neclară"

  1. AuchanTruthSeeker | septembrie 13, 2019 at 18:54 |

    Fake News!
    Scrie negru pe alb ce contine meniul! Nu fi-ți iporcriți.
    În poză sub descrierea conținutului întradevăr apar “DESENAȚI” cartofii, dar cand cumperi ceva nu te iei (doar) după imagini.
    Imaginea postată e de calitate proastă și nu se vede că Auchan a tăiat cartofii din descrierea conținutului, care inițial existau în meniu, dar asta e altă poveste…
    E scump? Da! Dar e meniu la 10 lei pe care plătești 13? Dacă nu știi să citești, comanzi meniu, iar când te intreabă tanti aia “Cartofi doriți?” tu zici că vrei atunci da, plătești 13 lei. Ce surpriză!

    View Comment
  2. Doar ceafa este la 10 lei. Cartofii în plus. Atenție și la pâine că la unele restaurante se dă și pâine fără să ceri dar o plătești dacă nu refuzi categoric.

    View Comment
  3. Suntem furati in mai toate supermarketurile, la raion este un pret iar la casa altul, din anumite motive cei de la caserie au mereu un motiv pentru aceasta “neintelegere”, din punctul meu de vedere este o alta metoda de a fura clientul, pentru ca majoritatea dintre noi, din bun simt, saun un simt civic, nu apelam la drepturile noastre de clienti si acceptam pur si simplu situatia cu o mustrare verbala casierei, ceea ce nu e indicat, pentru ca, avand aceasta atitudine vor continua la neafarsit sa ne sfideze, trebuie noi ca si consumatori sa luam masuri, sa anuntam persoanele competente sa ia masuri! Multumesc( by the way) doar o parere persona!

    View Comment

Tu ce părere ai?

Adresa de mail nu va fi publicată. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, alte jigniri sau injurii se vor sancționa cu cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta. Site-ul Presasm.ro nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea revine integral autorului comentariului.




Mai multe despre hypermarket
Reduceri substanțiale, sute de premii și cocktail-uri gratis la mall-ul NEPI Satu Mare

Închide