ANAF recomandă interacțiunea la distanță. Cetățenii, rugați să folosească internetul

O recomandare a venit și din partea ANAF, în contextul măsurilor de precauție luate din cazua coronavirusului. Fiscul îi îndeamnă pe cetățeni să utilizeze aplicațiile online ale instituției, evitând astfel deplasarea la ghișee. 

În contextul rãspândirii infecției cu coronavirus (COVID-19), Agenția Naționalã de Administrare Fiscalã reamintește contribuabililor că obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanțã.

Pentru depunerea declarațiilor fiscale, contribuabilii pot folosi Spațiul Virtual sau depunerile online.

1.1. Spațiul Privat Virtual (SPV)  – disponibil pe site-ul Agenției
1.2. Depunere on-line
Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul Agenției

Declarațiile se depun prin intermediul portalului www.e-guvernare.ro ,utlizând certificate digitale calificate.

Formularele/declarațiile fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de contribuabili și prin fax sau servicii de curierat, mai informează cei de la ANAF.

Datele de contact ale unitãților fiscale sunt disponibile la urmãtorul link: https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsistentaContribuabili_r/telefoane_judete/Regiuni.htm

Există soluții și pentru efectuarea plăților, reamintesc cei de la Fisc.

2.1. Internet banking;

2.2. www.ghiseul.ro

“Informații generale în domeniul fiscal și IT puteți obține prin apelarea Call-center-ului, la numãrul de telefon 031.403.91.60”, se arată în comunicatul de presă transmis de ANAF.

Informații în scris pot fi obținute astfel:

a) contribuabilii înrolați în  Spațiul Privat Virtual

– prin intermediul Formularului de contact disponibil în acest serviciu – pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT precum și informații privind situația fiscalã proprie;

b) contribuabilii care nu sunt  înrolați în Spațiul Privat Virtual:

– prin intermediul Formularului de contact de pe site-ul Agenției – pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT.

Contribuabilii pot obține noutãți legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal ce este disponibil în Spațiul Privat Virtual și pe site-ul Agenției.

De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitãri în acest sens prin intermediul  Formularului de contact , serviciu disponibil atât în Spațiul Privat Virtual, cât și pe site.

Agenția Naționalã de Administrare Fiscalã informeazã contribuabilii cã lucrul cu publicul se desfãșoarã în unitãțile fiscale exclusiv în incinta spațiilor destinate primirii contribuabililor.

Fii primul care comentează! despre "ANAF recomandă interacțiunea la distanță. Cetățenii, rugați să folosească internetul"

Tu ce părere ai?

Adresa de mail nu va fi publicată. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, alte jigniri sau injurii se vor sancționa cu cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta. Site-ul Presasm.ro nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea revine integral autorului comentariului.




Mai multe despre ANAF
înșelătorie în numele ANAF
Fraudă în numele ANAF: “Vă sfătuim să nu deschideți aceste emailuri”

Închide