PresaSM Știri din Satu Mare

Top Menu

  • Contact

Main Menu

  • Acasă
  • Locale
  • Nationale
  • Anchete
  • Reportaje
  • Politica
  • Life
  • Editorial
  • Contact
  • Contact

logo

PresaSM Știri din Satu Mare

  • Acasă
  • Locale
  • Nationale
  • Anchete
  • Reportaje
  • Politica
  • Life
  • Editorial
  • Contact


LocaleTop News
Home›Locale›Clienții Electrica s-au trezit cu facturile umflate după 2 luni de mentenanță. INDEX-uri contestate

Clienții Electrica s-au trezit cu facturile umflate după 2 luni de mentenanță. INDEX-uri contestate

By PresaSM
februarie 26, 2024
5365
5

Clienții Electrica au împânzit mediul online cu plângeri la adresa companiei. După ce că timp de două luni atât aplicația cât și site-ul au fost nefuncționale, acuma consumatorii s-au trezit cu facturi umflate și cu index-uri scoase din burtă. Iar noua aplicație lasă de dorit. Mai mult, clienții Electrica reclamă faptul că în noua aplicație lipsește opțiunea de a sesiza neregulile, probabil așteptându-se la un val de nemulțumiri, informează ziardecluj.ro

Electrica Furnizare nu a fost niciodată o companie agreată de consumatori. La biroul pentru relații cu clienții din municipiul Satu Mare oamenii sunt ținuți să aștepte cu orele, indiferent dacă plouă sau e frig.

”Ce s-a întamplat cu update-ul de la Myelectrica? Am intrat și eu pe site să vad care-i treaba și surpriză. Scrie în cont că indexul a fost trimis de către client, indexul fiind 5536 dar realitatea este ca în contor am indexul de 4167. Deci după logica asta, va veni o factura groasă. Eu am sesizat asta și am trimis online plângere. Am observat la mai mulți cunoscuți aceeași problemă. Indexul super umflat”, spune un consumator.

~Jalnic. Nu funcționează. Chestia cu mentenanță este vrăjeală. S-a făcut că să luați ceva bani (nu puțini) de pe oamenii de rând. Să explic: în decembrie 2023 am trimis index 17313, mi-a venit o factură de 893 lei, erau facturați 746 kw, citind contorul consumaserăm numai 419 Kw, o diferență de 327 Kw. Așa își bagă bani în conturile lor. Pentru chestia asta am făcut plângere penală la Poliție și la Protecția Consumatorilor. Cred că nu sunt singurul”, a spus un alt consumator.

”Am primit factură cu 200 de Kw mai mult față de ceea ce am consumat”, se plânge un alt client.

”O aplicație… Nu se poate deschide, dă erori, se trimit facturi eronate și inexistente, istoric de index nu există, nu se poate comunica cu Electrica (centrul de ajutor este inexistent)”, a spus un alt client.









TagsElectricafacturi
Previous Article

FOTO. Accident pe centura Sătmarului. Impact între ...

Next Article

VIDEO. Imagini cu intervenția în forță a ...


ARTICOLE SIMILARE

  • LocaleTop News

    Factură uriașă pentru o pensionară din Satu Mare: Cu pensie de 1.200 de lei să plătească 17.000 de lei!

    martie 26, 2025
    By PresaSM
  • Locale

    INTERVENȚIE. Sute de locuințe din municipiul Satu Mare, lăsate fără curent

    august 27, 2018
    By PresaSM
  • Locale

    LISTĂ. Mai multe localități din județ rămân fără energie electrică

    august 14, 2018
    By PresaSM
  • LocaleTop News

    D-ale Electrica. Imobil deconectat înainte să îi vină factura sătmăreanului. Prefectul Roca pune piciorul în prag

    februarie 2, 2024
    By PresaSM
  • LifeLocaleNationaleTop News

    VIDEO. Premierul Ciucă anunță plafonarea prețului la energie și la gaze

    ianuarie 17, 2022
    By PresaSM
  • Locale

    ”Pene” de curent în mai multe localități din județul Satu Mare

    august 30, 2018
    By PresaSM

5 comments

  1. Gigi 27 februarie, 2024 at 09:25

    Băieți deștepți, protejați de ANRE

    View Comment
  2. Timofte 27 februarie, 2024 at 15:12

    Și mie mi-au umflat indexul , dar numai cu 1462 de kw. Puțin nu!

    View Comment
  3. Anonim 27 februarie, 2024 at 19:41

    De necrezut

    View Comment
  4. Popescu Mariana 28 februarie, 2024 at 12:48

    Constat că în toată țara este la fel cu factura de la Electrica Furnizare. Eu sunt din Ploiești și am pățit același lucru cu indexul exagerat de mare. Am făcut sesizări atât pe MyElectrica cât și pe adresa de email precizată în factură și până în prezent nu am primit nici un răspuns sau corecție factură. Cred că este o fraudă intenționată. Este îngrijorător că pentru consumatori nu există niciun mijloc de protecție: ANRE, OPC, toate apără interesele Electrica.

    View Comment
  5. Iles Ioan 29 februarie, 2024 at 18:18

    De ce mai stati la Elecgrica? Electrica este stat in stat. Cu cativa ani in urma am trait zile de cosmar. Platisem factura de curent imediat ce am primit-o. Am facut plata ca de obicei, Online in contul Electrica de la banca ING cont care se afla pe factura. Cand s-a ajuns la scadenta am primit pe e-mail avertizari cum ca nu am platit factura. Le-am trimis print screen cu toate datele din care reesea ca am platit factura imediat cd am primit-o. Au continuat avertismentele de la Electrica si dupa ce le-am transmis mai multe e-mailuri cu doveziinclusiv cu nr. de cont in care am platit. Nimeni de la Electrica nu s-a sinchisit sa verifice in cont totul culminand cu amenintari ca voi fi decuplat de la reteaua de energie electrica. Am continuat sa le trimit e-mailuri si intr-un final s-au dumirit ca platisem factura.
    Aceasta intamplare nefericita m-a determinat sa plec la un alt furnizor de energie electrica si gaze. Asa am scapat de incompetenta crasa de la Electrica. Va indemn sa faceti la fel. Totul e foarte simplu online.

    View Comment

Scrie un comentariu

Citește și:

  • Locale

    Cel mai NAIV sătmărean! Cum a reușit să comită TREI infracțiuni în ACELAȘI timp!

  • Locale

    SCM Dr. Coica oferă teste antigen: „Cei pozitivi vor putea primi concediu medical pentru izolarea la domiciliu”

  • Locale

    Marele maestru Aczel Gergely a câștigat marele Memorial ”Iuliu Szabo”

Autoclass

Înscrieri UVVG

Service auto

servicii juridice

Soluția problemelor tale

restaurantul tău

servicii medicale

servicii electricieni

PresaSM pe Facebook

@presa_sm


© Copyright 2016-2022 PresaSM.ro. Toate drepturile rezervate.
Creat de ottoweb


PresaSM folosește fișiere cookie pentru a ne asigura că îți oferim cea mai bună experiență de navigare.ACCEPTMai multe informații