Majoritatea reclamațiilor făcute la OPC, soluționate în favoarea sătmărenilor

Potrivit celor de la Protecția Consumatorului Satu Mare, un număr de 51 de plângeri au fost depuse la nivelul județului Satu Mare, trei dintre aceastea fiind redirecționate către comisariatele din alte județe. Un număr de 31 de plângeri au fost cercetate și soluționate, iar în peste 80% din cazuri, consumatorii au avut dreptate.

Cele mai multe plângeri, 27 la număr, au vizat servicii și produse nealimentare, iar 4 plângeri au vizat produse și servicii bancare.

Reclamatiile cercetate  au avut ca obiect   urmatoarele aspecte  :

  • reziliere contract telefonie mobila ,servicii internet  fara costuri.
  • nerespectare clauze contractuale privind mobilier.
  • servicii de verificare instalatie de gaze.

    –  neacordare  sau anulare garantii la telefoane mobile, masini de spalat, combine  frigorifice, aparate de aer conditionat,aragaz,boiler.

  • calitate necorespunzatoare la deferite articole de incaltaminte.

În primele trei luni ale anului, în urma verficărilor efectuate, Comisaritatul Pentru Protecția Consumatorilor din Satu Mare a dat amenzi în valoare totală de 148.500 lei.


Fii primul care comentează! despre "Majoritatea reclamațiilor făcute la OPC, soluționate în favoarea sătmărenilor"

Tu ce părere ai?

Adresa de mail nu va fi publicată. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, alte jigniri sau injurii se vor sancționa cu cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta. Site-ul Presasm.ro nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea revine integral autorului comentariului.




Mai multe despre OPC
ANPC: Gel de mâini toxic pentru sistemul nervos central și pentru ochi, pus în vânzare

Închide