REACȚIE. Lorant Erdei critică organizatorii de la ”Chefi la cuțite”

Erdei Lorant a reacționat după ce a ieșit din emisiunea-concurs ”Chefi la cuțite”, în semifinala de luni. De altfel, cum aieșit din concurs a simțit nevoia să își exprime dezamăgirea față de atitudinea unor jurați.

”Mulțumesc pentru momentul în care ați fost lângă mine. Am înțeles încă o dată că mai important este cel care ascultă și nu cel care zămislește muzica. Deci cel care gustă din munca noastră e din păcate mai important sau cel puțin la fel de greu judecat precum cel care poate da vise spre a fi visate. Visul meu, mâncat de molii a fost dormit de doamne ce nu aveau măsură și unealtă cu care să măsoare prezența mea aici. Cu reverență le doresc doar vise și nouă mai mult decât prezent. Alambicat am spus dar simplu rămân cu voi să construim postmodern ceea ce e de căutat: EMOȚIE … deci nu hrană ci senzația prin tot ce am învățat. Sunt beat de stări confuze, de neînțelegeri de nimic … Am vrut să arăt ce știu și nu am fost deplin acceptat. Și dau un pas în spate să las în fața mea nu ce e ușor a fi simțit ci doar ce trebuie să fie. Voi fi acolo și voi ce veți privi veți înțelege că sunt ceea ce ați dorit. Mulțumesc!”, a scris Lorant Erdei pe pagina sa de Facebook.

Fii primul care comentează! despre "REACȚIE. Lorant Erdei critică organizatorii de la ”Chefi la cuțite”"

Tu ce părere ai?

Adresa de mail nu va fi publicată. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, alte jigniri sau injurii se vor sancționa cu cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta. Site-ul Presasm.ro nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea revine integral autorului comentariului.

Mai multe despre Satu Mare
VIDEO. Povestea fantastică a sătmăreanului care face vinuri în Italia. Din muncitor a ajuns administrator

Închide